
EasyPrimes zorgt voor uw premies van begin tot eind
Wij regelen voor u de vaak langdurige en vervelende administratieve procedures bij de Belgische instanties, evenals bij de verschillende vakgebieden en alle partijen die betrokken zijn bij uw project.
Wij controleren of de offertes en de bewijsstukken voldoen aan de vereiste technische voorwaarden, om met zekerheid alle premies te verkrijgen waar u recht op heeft.
per jaar (B2B & B2C) vertrouwen op ons
Experts in premiebeheer
Gemiddeld verkregen premies per dossier.
Wij behalen vaak meer premies dan de concurrentie dankzij onze expertise.
Een optimale toegang tot uw rechten op premies
De regionale en gemeentelijke diensten in Brussel bieden verschillende soorten premies aan die wij voor u kunnen ontleden.
Dit varieert van de premies 'Renovatie', die vooraf zijn gereserveerd voor eigenaar-bewoners, tot de premies 'Energie' die gericht zijn op de energieprestaties van het gebouw dat is gebouwd of gerenoveerd, met specifieke voordelen zoals de premies 'gevel', 'klein erfgoed' of zelfs 'gemeentelijke' premies.

1
Onderzoek van uw project
Wij beoordelen gratis uw rechten op premies op basis van uw situatie en uw project, voor een eerste financiële schatting.
2
Opening van het dossier
Na uw akkoord starten wij de administratieve procedures voor het opstellen van uw dossiers bij de bevoegde Brusselse diensten en de betrokken partijen van uw project.
3
Verzameling van documenten
Gedurende de voortgang van uw project verzamelen wij de benodigde documenten bij de betrokken partijen en controleren wij of aan de vereisten is voldaan, zodat uw dossier conform is.
4
Sluiting van uw dossier
Zodra het project is afgerond, leveren wij alle documenten aan bij de bevoegde diensten voor de sluiting van uw dossier en de uitbetaling van de premies op uw bankrekening.